אינטנסיב בריינסטורמינג ואסטרטגית תוכן

אסטרטגית תוכן היא פעולה של תשומת לב עמוקה.

היא מאפשרת לך לתכנן את הכתיבה כדי ליצור חיבור 

באמצעות תוכן עקבי, אחיד, שמהדהד החוצה את האיכויות שלך בצורה בהירה וממלאת השראה. 

לפני שאנו כותבים ברשתות החברתיות ובאתר אני ממליצה לעצור, להתבונן, לתכנן. להפנות תשומת לב וזמן לשאלות:
מי הקהל שלי? אל מי אני כותבת? איך הם מרגישים? מה הם צריכים? איך אוכל לסייע להם?

על מה אני רוצה לכתוב? כמה? מתי? מהם ערוצי השיווק שמתאימים לי?
מה ארצה להדהד החוצה? איזה מסר ארצה להעביר? 

והכי חשוב מהכל – איך?

חשיבותה של אסטרטגית תוכן

ניתן לגבש אסטרטגית תוכן באופן כללי, או בהקשר למרחב תוכן מסוים – אתר, בלוג, עמוד פייסבוק. 

כשאנו מדברות על אסטרטגית תוכן אנחנו מדברות על תכנון, חשיבה ובחירה - אילו טקסטים יהיו במרחב התוכן שלך, על מה כדאי לכתוב, מה היית רוצה לומר, באיזה סגנון? באיזו שפה? באיזה אורך? באיזו תדירות? באילו מילות מפתח?

אסטרטגית התוכן מאפשרת לך לייצר תוכן עקבי ויעיל שמעביר חוויה והוויה במילים – שמהדהד במילים מי את.ה? מה האיכויות שלך? מה החזון שלך כמטפל.ת? (זוהי ההוויה) שמבהיר לקוראיך:  מה קורה בטיפול אצלך? איך זה ירגיש לפגוש אותך, להיות בקליניקה שלך? איך זה ירגיש להיות אחרי טיפול אצלך (זוהי החוויה)

מה קורה בפגישה?

בפגישה נדבר על תוכן נטו. ננתח ביחד תוכן קיים, נבדוק מה עובד ולא עובד,נחבר את התוכן – את השפה, הסגנון והכתיבה -  לאיכויות שלך, לשליחות שלך, לקשיים והמשאלות של קהל היעד והמטופלים שלך.

נבדוק ביחד מה קורה אצלך בקליניקה כרגע, מה מענין את קהל היעד שלך, את המטופלים שלך, מה הקשיים של קהל היעד ומה תועלות הטיפול, ואיך להפוך את כל זה לתוכן. נכין רשימה של רעיונות לפוסטים.

נתכנן קדימה פוסטים ומאמרים לתקופה הקרובה - כדי לייצר עקביות ומסר שיווקי אחיד ובהיר, כדי שתדעי איפה להתחיל ומה לכתוב.

נעבור על דגשים, טיפים ומיקוד בנושא שפה וסגנון, כדי לסייע לך לכתוב את האיכויות שלך, את התועלות בטיפול ובקליניקה במילים שלך, בשפה בהירה למטופלים שלך.

מה תקבלי מהפגישה?

בפגישה תקבל.י הרבה מיקוד ובהירות

 ~ תקבל.י טיפים איך לכתוב טוב יותר 

 ~ איך לכתוב ולהעביר את האיכויות שלך ואת התועלות של הטיפול

~ תקבל.י דגשים לשפה וסגנון

~ סקירת תוכן קיים - מה עובד ומה פחות

~ רשימת רעיונות לכתיבה ונושאים לפוסטים

~ המלצות להמשך שגרת שיווק והתפתחות

ומה עוד?

אם יש לך עוד שאלות, או אם עולה בך צורך להתייעץ איתי ולהתלבט ביחד,

אני כאן. תתקשר.י, נדבר...

אשמח ללוות אותך לשגרת שיווק וכתיבה ממלאת השראה

מהי פגישת אסטרטגית תוכן ולמי היא מיועדת?

פגישת אסטרטגית תוכן היא פגישה בה נשב ביחד לנתח, למקד, לתכנן, להעלות רעיונות ולתת לך טיפים ודגשים לכתיבה טובה יותר של הטיפול והקליניקה.

הפגישה מיועדת למטפלות ומטפלים אשר מעונינים לגבש ולייצר תוכן, לתכנן קדימה טקסטים, לעשות מסגרת לכתיבה ולקבל רעיונות לכתיבה במרחב תוכן מסוים – עמוד פייסבוק, אתר אינטרנט (מאמרים ובלוג) ובלוג אישי/מקצועי.

זו פגישה מהנה ומלאת עשייה שעוזרת לך לכתוב מדויק יותר וטוב יותר לקהל המטופלים והמטופלות שלך.

פרטים נוספים והשקעה

משך הפגישה: כשעתיים

מיקום: הפגישה תתקיים בגבעתיים (גבול ת"א) או בסקייפ

עלות הפגישה: 1100 ש"ח (כולל מע"מ).

אשמח ללוות אותך להתגלות לב

 בשיווק, בכתיבה, בתהליכי יצירה ויציאה לאור

kerenhartman@gmail.com 052-3686167

  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
photo-1464252393105-283bcbd42c83T.jpg

© כל הזכויות שמורות לקרן הרטמן  | תמונות: קרן הרטמן ו-Unsplash.com