פגישת גילוי ומיקוד שיווקי

אינטנסיב גילוי שיווקי היא פגישת עומק בה נחקור ונדייק את המיקוד השיווקי שלך, הבידול (מה מייחד אותך כמטפל.ת), סל השירותים והמוצרים, קהל היעד המדויק לך, ומעבר לכל – מהות השליחות, האיכויות והמתנות שיש לך להביא לעולם כמטפל.ת.

 

המפגש יסייע לך להגדיר בצורה מדויקת את הזהות הטיפולית, הייחוד, השירותים והשליחות שלך, כדי שתוכל.י לדבר את המסרים האלה, כדי שנוכל לייצר תוכן עקבי ומסר מדויק שמהדהד את המתנות שלך כמטפל.ת ומתחבר בדיוק למטופלים המתאימים לך - בצורה קשובה, מדויקת ומעוררת השראה.

מה קורה בפגישה?

בפגישה נכיר אותך לעומק. נדבר עליך ועל הטיפול, נדבר על איכויות, ערכים שהיית רוצה שיתבטא בתכנים, באתר, בעמוד העסקי ובכלל.

נדבר על סוגי מטופלים וסוגי שירותים ומוצרים,  על דרך העבודה שלך, על הייחוד והזהות שלך כמטפל.ת. על הקליניקה, על החזון והמשאלות שלך, היעדים השיווקיים ועוד.

נבדוק ביחד קשיים המאפיינים את קהל היעד שלך ואילו תועלות יכולים הטיפול והשירותים שלך לאפשר.

בפגישה אני שואלת הרבה שאלות, מתבוננת איתך, מדייקת, מזקקת ומסייעת לך להגיע לבהירות ונוכחות במיקוד השיווקי, להגדרת המיקוד וקהל היעד המדויקים שלך, לתכנית שיווק קדימה עבורך.

למי הפגישה מתאימה?

- למטפלים ומטפלות בתחילת הדרך שרוצים להגדיר מיקוד, בידול ומסרים מחברים

- למטפלים ומטפלות מנוסים שטרם עשו תהליך גילוי ומיקוד שיווקי

- למטפלים ומטפלות שמרגישים שהמיקוד הנוכחי לא בהיר או לא מדויק מספיק

- למטפלים שרוצים להקים מרחב תוכן (בלוג, אתר אינטרנט) וצריכים להגדיר את המיקוד וקהלי היעד שלהם

המשך עבודה משותפת

לאחר פגישה זו נוכל להמשיך לעבוד יחד במגוון אופציות:

~ נוכל להמשיך לפגישת הדרכה בנושא שיווק למטפלים

~ נוכל להמשיך לפגישת איפיון מרחב תוכן או פגישת אסטרטגית תוכן

~ נוכל להמשיך למסלול ליווי אישי לשגרת שיווק וכתיבה שיווקית

~ כמובן, נוכל להמשיך בכתיבה וליווי מרחבי תוכן

ומה עוד?

אם יש לך שאלות נוספות,

אם עולה בך צורך להתיעץ איתי מה הכי מתאים או להתלבט ביחד,

אני כאן. תתקשר.י, נדבר...

אשמח ללוות אותך

פרטים נוספים והשקעה

משך הפגישה: כשעתיים

מיקום: הפגישה תתקיים בגבעתיים (גבול ת"א) או בסקייפ

עלות מפגש כולל הגדרת מיקוד ודו"ח מסכם: 1,050 ₪ כולל מע"מ

מה תקבלי מהפגישה

בפגישה תקבל.י הרבה בהירות ותחושת חיבור לשיווק שלך.  בנוסף תקבל.י:

- הגדרת מיקוד, בידול, ייחוד וזהות טיפולית

- הגדרת קהלי יעד, אפיון דמוגרפי, קשיים ותועלות שלהם

- הגדרת סל מוצרים ושירותים

- הגדרה של איכויות ומתנות שלך כדאי להדגיש בתכנים שיווקיים

- המלצות למיקוד, בידול ודיוק התכנים, 

- המלצות לשיווק מחובר – צעדים אפשריים להמשך עבודה

- דו"ח מסכם מפורט ומלא בהירות - מסמך תשתית שעומד כתוצר בפני עצמו ומסדר הכל בראש ובלב להמשך הדרך השיווקית שלך.

אשמח ללוות אותך להתגלות לב

בטיפול רגשי, בליווי שיווקי, בכתיבה

kerenhartman@gmail.com  

 052-3686167

קליניקה: דרך השלום 22 תל-אביב

  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle

© כל הזכויות שמורות לקרן הרטמן 

תמונות: קרן הרטמן ו-Unsplash.com